Day 'n' nite

Upptadering från igår, dvs fredag.
Vi hade egen hårvård igår. Jag färgade Pattis hår, en 5K tror jag det var. Snyggt blev det <:
Sen gav vi oss på mitt hår. Blekte utväxten. Haha den 9% väteparodixden var slut så vi fick ta 2 skopor utav 12% violett väte och blanda det med en skopa 6% väte xD Lol. Aja. Det blev väl bra. Senare fick man sätta i en toning på detta, en 10 NV. Det blev väl bra :P Mycket ljusare än innan, men mest är jag glad över att min utväxt är borta. Halleluija säger jag bara!!!
Men ack så är mitt hår slitet xD haha Fy fan säger jag bara. Såhär slitet som mitt hår är just nu, har det ALDRIG varit förut och det är hemskt ):
Aja, vill prova shocks vita toning först och se hur den funkar på mitt hår. Är lite osäker då det finns fett mycket violetta inslag i den jävla toningen. Funkar detta inte så ska jag vänta några veckor sen blir jag mörk igen och då ska jag fan inte röra mitt hår på 200 år.

På kvällen åkte man till Hässleholm, Perrong 23, där bla Cofs band spelade -  11th Hour.
Och ett annat band som var faktiskt helt okey (:
Sen när det var slut så åkte jag hem.
Sen hände inget mer den dagen.

Idag: Vaknade vid 10-tiden. Låg och drog mig lagom mycket :P Skönt.
Har mest segat runt här hemma. Ska snart in i duschen och sen fixa mig. Fest ikväll hos en gammal klasskompis från 6:an xD haha Så det kommer rätt många som man har gått tillsammans med i låg/mellanstadiet och antagligen ett antal som gick på högstadiet :D Aja. Den här klasskompisen, Dennis, fyller nämligen 18 så det ska firas i hans lilla hus <: Haha
Fett ös. Lite nojig över en sak bara. Men det går vi inte in på. Jenny vet vad jag menar ;D hAhAHA

Hopp. Babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0