bakis

Igår vart man i Lund med Josse och Sandra på Ariman.
Hey hopp va full jag blev xD
Så jävla full att jag inte visste vart fan jag var när jag stod vid domkyrkan xD HAHAH
FIck fråga om vägen till stationen xD
Väl hemma fick man panikångestattack eller något. Hyperventilerade och sånt shit :P
Spydde som en kalv gjorde jag också..

Idag stack man till Hörby och hälsade på Josse :P
Haha Fan va off vi vart xD
Käkade typ lunch, mackor, och allt jag åt spydde jag upp lika snabbt :P

Nomnom naat
Haha aja :P

Soft bajs. har mått illa som fan hela dagen. Riktigt sinnes.
Jävla tur att jag och Josse bestämde oss för att vi bara behöver 3 flak istället för fyra :p
Både kände det att om vi dricker oss så jävla fulla som vi vart igår så kommer ingenting drickas upp xD Och då kommer man stå där med kanske ett x antal öl/cider som inte har kommit till någon nytta xD
Så jah vi köper 2 flak (ett med öl och ett med cider) det tredje flaket får Josse som födelsedagspresent från sin polare :P
Gött mos .

Aja. Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0