Ännu en svacka..

.. och jag vill bara hem just nu.
Pratade med morsan. Ska väl till en psykterapeft eller vad dom heter, inskaffa antidepressiva..
Yey

hey vad jag kommer att sova då.

Aja. Sitter nu på lektion.Mitt hår ser slitet ut big time (jävla skitväder) och får inte låna plattång i salongen.. -.- Så jävla b.

Snart nationella.
VIll fan hem sen.
Vill bara sova..

Bajs


Senare [20:06]
Jahap. Kom nyss hem. Har varit och tränat <: Duktig flicka jag har varit.
Haha fett nice, mina ådror syns när jag tränar ;D EHEHEH
Visserligen har jag väl inte så mycket fett på armarna men jaja. <:
HAHAH lol

Aja.
Nörda här ett tag sen kallar duschen.
Sista delen i Nationella- Eng imorgon; hörförståelse lala.
Orka.

Funderar på att byta dator dock. Fixa lite grejer  i engelskan som skulle varit inlämnade för tre evigheter sedan.
I'll do that.
Bye

Ändå nöjd med min kropp. Bara kaluffsen jag ska få ordning på också -.-
 

-----------------------------

With my teeth locked down I can see the blood
Of a thousand men who have come and gone
Now we grieve cause now is gone
Things were good when we were young

And know this day these deepened wounds don't heal so fast
Can't hear me croon of a million lies that speak no truth
Of a time gone by that now is through
/ Von Bondies - C'mon c'mon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0