Tack gode gud!..

.. för att jag hamnade på New Line i Eslöv! Ahhh!!
Först och främst så vet jag att det är en bra salong, eftersom att det är den mest "kända och eftertraktade" salongen i lilla skit-Eslöv. Och dessutom så slipper jag pendla en massa. Vilket innebär 1 timmes längre sovmorgon :'D *happyface*

Aja.
Dagen för övrig har väl mer eller mindre sett ut såhär;
Vakna, pendla och en Chai Latte på vägen, mattelektion i 2 timmar bara varav att vi hade prov på ekvationer idag. Kan lugnt säga att det blev ett fett IG på det där.. Svarade nog inte på en tredjedel och hälften av det jag svarade på är säkert fel :P VG/MVG-delen kollade jag igenom men vågade inte ge mig på den eftersom att jag ändå inte fattade uppgifterna.
Och så skulle man hem, eller jah. Jag skulle till stan och handla cigg och hoppade på fel buss.. Haha
Kom på det efteråt bara "Fan, jag skulle ju ta 6ans buss.. Och jag sitter på 3an mot centralen"
Haha jävla tur att en annan buss som går mot stan stannar vid Erikslust, så det var att hoppa av och byta buss där ja.
Jag hamnade rätt och jag fick mina jävla cigg, sen bar det av hemåt.
Väl hemma käkar man makaroner med fiskpinnar och kollar på Lejonkungen 3 ;D
Jag har faktiskt aldrig sett den innan ;D Men så värst bra var den inte. Fett dryg i början.
Efter film och mat åkte man till älskade moster och chillade. Klippte hennes hår och morsan fick ta den jobbigaste biten - färga håret ;D haha
Åkte hem, satte igång film - Bambi 2 :D Haha omg så bra film! Ahh! Den var fan bättre än ettan :D
Såg även Bedtime Stories (:: 

Najs bajs. Imorgon har man studiedag. Riktigt skönt faktiskt. Dock vet jag inte om jag ska stanna hemma eller om jag ska haffa någon stackars jävel och tvinga honom/henne umgås med mig en stund :P 

Fast lediga dagar ska man ta vara på. Kan va skönt att bara sitta hemma och göra absolut ingenting även om det innebär att man blir frustrerad över ensamheten och sedan blir ilsken. Men det är en annan femma (; 

Fredag ska jag varjefall köpa nya BYXOR då mina jeans sprack i skrevet och vilket innebär att jag faktiskt inte har ett par hela jeans längre HAHA Fett illa. 
Och sen ska jag bygga om mina naglar <: Spännande hur dom kommer att se ut denna gången, om det blir vanlig traditionell fransk manikyr eller något skumt som jag hade nu med svarta tippar och en silvrig rand ;D 
Vet att syrrans senaste var lite rosa- glittrigt med typ thailändska blommor på ringfingernaglarna :D Jävligt gulligt faktiskt ^^ 
Men men. 

Gott mos, ät bajs. 
Puss på rumpan



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0