Studiedag

Härligt härligt!
Dagen har mest gått ut på att lata sig och städa rummet..
Känner mig helt duktig faktiskt ;D
Så rent som mitt rum är nu, har det inte varit på säkert 2-3 år ;P
Dammade, putsade speglar, dammsög, skurade golvet och plockade undan en massa kläder och dylikt :D
Riktigt nice nu <:

Och sen har man ju tagit sig ett bad också. Rakade benen. Hallelujah va dom var håriga! HAHAHAHA
:D Så nu är man själv också riktigt fräsch ;) Maha

Skola imorgon, inte lika kul. Inte precis så att jag längtar till det om man säger som så /:
Aja. Bara skolan imorgon och på fredag sen är det helg (:

På fredag blir det nog antagliegen att man ska träffa Cof också :P Haha Händer rätt mycket på fredag ja :o
Men det löser sig (: Fast sen får vi se hur det blir om han och jag ses då i o m han ska repa i Karlshamn.

Men men

Puss på nosen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0