Lång och jobbig vecka

Och jag känner mig lagom sliten, japp.
Har nog aldrig haft så mycket att göra förut som jag har haft denna veckan..
Att jobba från 09.00-18.00 på vardagarna och sen festa fredag och lördag varav att jag åkte till Malmö för att hälsa på syrran idag tär rätt mycket på ens krafter ja.
Kul vecka såklart. Men jäklar vad jag känner att jag inte orkar mer xD
Har verkligen kämpat idag för att inte somna xD

Anyway. I fredags var man i Hörby på en s.k "utflyttningsfest" för Fidde ;D
Vi var 5 pers. Jag, Fidde, Markus, Rasmus och Stoffe.
xD Det var kul :D
Igår var man på Tingvalla (wtf?)
Vad gjorde jag där anyway kan man fråga sig?
Inte ens jag vet... 150kr åt helvete. Bussresan dit och vem var fan så jävla mycket roligare än Tingvalla xD
var lite folk där och 70% bestod av små fjortishoror och huliganer..

Orka liksom.. Aja, rätt kul.
Var hemma vid 4-tiden imorse, somnade vid 5. Var tvungen att käka innan jag gick och la mig :P
Panpizza, nudlar och brieost till efterrätt ;D
Haha tjockis. Men vafan. Jag hade inte käkat sen lunch så jag var fett mycket hungrig xD

Och hemma hos syrran krängde man smörgåstårta. Riiiiktigt gott :o allt möjligt på den :D
Räkor, ägg, skinka, ost, rom, brieost, tomat, gurka.. Jah.. osv osv ;D hahah SÅååå gott :D
Min morsa som har gjort den ;) Det ni!
Käkade fetaost också xD Haha
Jävla ostälskare jag är :D  Men men.. Så kan det vara.
Spelade Guitar Hero också xD Alltså pinsamt. Min syrra är bättre än mig.. :S
HAHHA xD Och hon har knappast tid för att sitta och spela i o m hon har ungarna att kolla till och sen så jobbar hon ju :P

Aja :P

Borde duscha, men aj gorkar inte.. Tror mitt hår klarar en dag till faktiskt. Det som skulle synas mest på är nog luggen men den doppar man bara i tvål och vatten och fönar/plattar så löser det sig ;D

men men Ha det puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0