Första dagen på praktiken

Jahap (:
Kom till praktiken idag, min handledare som jag har just nu, heter Karoline.
Och så fanns det en kille där(!!!) som är lika gammal som mig som också håller på att lära sig frisöryrket :D Rätt kul :D

Idag var en väldigt lugn dag xD Ovanligt lugnt enligt min handledare.
Men trots det fick jag ändå permanenta och klippa idag :D
Känns bra att man redan får göra saker (:
Men det ska ju vara så och i o m dom tar emot elever där och har elevklipp så är det väl självklart :D
Men detta känns bra, än så länge ;D
Och som tidsfördriv fick jag permanenta på docka och leka med långhårsdocka ;D haha

Nice nice.

Nu är jag faktiskt slutkörd.
Vill inte veta hur det kommer bli när Harry kommer tillbaka :o
För det är då alla kunderna kommer i princip xD haha

Och veckan innan påsk O.o Fy fan.

Aja :P
Ska bli kul :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0