De e najs

Jahopp. Dagen idag har väl mer eller mindre sett ut såhär: vakna, kränga mat och godis, duscha (äntligen!!), drygar ännu mer, sen kom Jenny och så fixade jag håret lite..
Måste fan skaffa mig nya extensions. :S
Eller jah. Just nu  behöver jag fler keratinvaxstavar :S Har typ knappt en dm kvar på den sista staven, och removern är där inte heller mycket kvar av >.<

Aja. Löshåret lär väl åka av snart ändå, måste låta min skalle vila lite. Orkar dessutom inte fixa håret, börjar bli drygt nu :P

Imorgon börjar praktiken.
Lite nervös faktiskt..
För övrigt. Mina jobbtider kommer se ut såhär
måndag- fredag 09.00-18.00
O.o

Denna helgen har det väl inte hänt så värst mycket. Fredags har jag redan informerat om i princip? Eller? :S Jag vet inte jag kommer inte ihåg xD haha
Igår var man lite med jenny, stack till stan och solade solarium. Dom har satt 18 årsgräns på det solariumet vi alltid brukar gå till :o aja, så vi stack till det som ligger brevid tre kronor och så hade dom ett sånt man står upp i där.. Men den var ju fan värdelös! Jag blev fan inte brunare än innan :S Fortfarande lika blek O.o
40 kr åt helvete!! Dom pengarna kunde jag lika bra kunnat slänga ut på cigg!

Aja >.<
Peace out!
I really do miss you




HAHAHAHH!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0