Dag 4 & 5

Igår:
Klippte en kund igår.. Tack gode gud att hon inte var stressad för jag skulle göra något helt nytt O.o
Har aldrig poitat innan så jah :D Men bra blev det :D Så det ska vara. En tålmodig kund och en bra handledare. Finnemang! Eller hur det stavas

Dock kom kunden från i måndags in och sa att hon var missnöjd
Först och främst så sa hon hur hon ville ha det. Hon ville ha parometern rak men ingen tyngd.
Och jag förklarade hur jag tänkte göra och hur jag gjorde..
...
VA FAN VILL DU KVINNA?!?!
Äe utredning på detta innan vi gick hem för dagen. FIck utskällning först i princip, men sen visade det sig att Caroline hade gjort fel som inte hade gått igenom min klippning så fick en ursäkt efteråt :P
Aja.. Kände mig fett besviken och ledsen för jag gjorde trots allt vad jag kunde och gjorde efter önskemål..
Sen att kärringen inte vet vad hon själv vill är en annan femma... Får faktiskt ta hänsyn till att jag är elev och inte någon jävla tankeläsare.

Idag:
Inga kunder som jag klippte idag. Hjälpte bara till allmänt idag bara. Shamponerade, hjälpte harry, tog hand om bokningar, tvättade osv osv..

Så jah..

Nu ska man på "utflyttningsfest" hos Fidde :D babaj!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0