Dag 2

Idag har varit en väldigt lugn dag.
Skulle egentligen klippt en kund idag men hon avbokade tiden..
Så idag har jag lärt Ludvig några tekniker i långhårsuppsättning. Duktig jävel. Han kunde inte göra flätor innan men jävlar va snygga dom blir nu :D haha han gav sig verkligen inte förrän han klarade att göra en snygg fläta xD
Lärde ut hur man gjorde loopar, hästsvans utan att använda hårband, tvinning osv (:
Det artar sig!

Och jah. Sen har jag väl hjälpt till med föningar, shamponering, städat lite, vikt tvätt/tvättat.. Jah.
Druckit en jävla massa kaffe idag xD haha
Käkade på kinesrestaurangen idag med Ludvig. Buffé ftw! Haha Käka så mycket du vill för 75 kr!
Najs bajs. Friterade bläckfiskringar med ris och sötsur sås för min del!
Fy fan va mätt jag blev :D

Jahap (:
Imorgon kommer Harry tillbaka.
Vad jag vet så kommer det bara vara jag, Karoline och Harry som är i salongen imorgon.
Ludvig har bara praktik två dagar i veckan..
Kommer faktiskt bli lite trist på ett sätt för vi är lika okunniga båda två i princip och kan prata om mer (skitsnack) än vad man kan med dom andra xD hahah

Aja :P Det löser sig. Gött mos!
Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0