8 mars 2009

Jahap.
Helgen har varit helt okej ( :
Dock var jag sjuk hela veckan i princip. Började i tisdagskväll då jag fick jävligt ont i halsen och under natten så slog det till ganska bra. Feber, snorig som fan, huvudvärk och hosta /:
Så jah.. Ännu mer att ta igen i skolan. Är inte livet underbart? -.-
Missade engelskaprovet. men ofta att jag hade åkt till skolan för att göra ett prov som jag mer eller mindrebara  hade suttit och stirrat på? onödigt.
Jahap.
Igår var man på Dijanas och Gorans födelsedagsfest. Dijana fyllde 18 och Goran fyllde 40 (: Grattis grattis <:
Rolig kväll och en massa flum mot slutet :P
Drack faktiskt mest bara en massa xider och Smirnoff grej..Drack drink med bacardi och schweppes (gott som fan!) och vodka hallonläsk xD haha mindre gott :P
Aja, lagom lullig blev man.

Åkte hem,  somnade nästan i bilen och när man skulle hem så gick jag och sov i princip. såg fan ingenting xD haha
Käkade, dampade på katten sen äntligen somnade jag. Fy fan så sköööönt! xD

Aja. Idag har jag inte gjort mycket. Vaknat, käkat frulle och sen har jag i princip bara nördat här och kollat på tv xD Och så lär resten av dagen se ut (:
Skola imorgon.. Inte lockande men jaja >.< 
Det får gå då..

Babaj

Kommentarer
Postat av: Kristina

vi hade såååååå kuuuuuuuul hhihihihi :D

2009-03-08 @ 15:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0