Segt men bra

Det har gått en vecka sen jag skrev sist.

Och kan säga att det har inte hänt något mycket mer än att jag har varit på Siesta!
Harlit harlit. Vädret sög en aning men det blir vad man gör det till, alltså för min del ganska bull 2 av dagarna xD
Sista dagen var väl både bra och dålig. Det dåliga var att någon idiot snodde all min sprit.
Men det som var bra att man har underbara vänner som bjuder en på sprit! tack <3
Tess och jag blev rätt bra nitade. xD
En massa skratt och dålig balans :P
Mesta av tiden gick väl åt till att bli uppstöttade av de andra stackarna som fick passa upp oss xD hahaha
Sry about that :P

Men annars har veckan varit nice ^^ <3

Idag har man varit på kolonin, solade och grillade. stack även in till stan med Jenny en stund då det var Mikaeli marknad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0