Jösses

Jah. Sommarlov och grejer.
Midsommar idag.
Med andra ord har jag inte haft tillgång till dator på jävligt länge.
Sinnes vad allting har varit tråkigt. Man har ju ändå haft något att göra men det är lite Eslöv-syndrom över det hela, vilket innebär att vad man än gör så är det fan inte kul xD

Saknar faktiskt skolan lite. Det var ändå tidsfördriv i sådär 9 timmar, från det att man vaknar tills man har kommit hem.
 Nu vaknar man vid 10-11, ligger och drar sig i sängen till 12, sen sätter man sig vid tv:n vilket är så jävla tråkigt för något kul finns det ju aldrig på tv. Sen ringer man Jenny.. HAHA xD

Aja. om ca 24 dagar åker man utomlands. HARLIT! Slippa jävla sverige och dess helvetes klimat och väder.
Jävla fittväder det har varit rent ut sagt den senaste månaden :S

Men idag ska man fira midsommar i Malmö, Emma fyller 2år idag! GRATTIS <3
Så familjen ska dit och fira midsommar och fira Emmas födelsedag :P

Och imorgon så vet jag inte vad som händer. Vill träna. Har bara tills¨på söndag, sen är mitt medlemsskap slut. Hade velat fortsätta men det kostar fan skitmycket :S
Medlemsavgiften är på 600+kr sen ska man betala 370 kr i månaden.. Jag menar. hallå??
Och detta är den s.k studentrabatten -.-
Jag har fan inte råd att skita ut 370 kr varje månad + betala den jävla medlemsavgiften. Vafan tror dom egentligen?
Vi får 1050kr i månaden, och det där ska förväntat räcka till kläder, nöjen, resor osv osv -.-
Ofta liksom.

Nu åskar det också. Helvete -.-

Aja. HEjjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0