Haha :D

Otroligt att man kan bli så glad över något man vanligtvis hatar.
Och jag kände en stund lycka också för första gången på 200 år känns det som :D
Det åskade ute och det inte lite må jag säga!
Så jag gick ut på balkongen med en skål jordgubbar och socker som jag doppade dom i, hade musik på och bara kollade på när regnet rent ut sagt forsade ner när jag fick ett jävla ryck och slängde på mig gummistövlarna och drog på mig farsan orangea regnjacka och sprang ut i regnet.
Fy fan va glad jag kände mig helt plötsligt :D Jösses. Började typ skutta och grejer, hoppade i vattenpölar :D haha
^^ Detta var verkligen dagens.
Från att må skit och ha en jävla ångest till att bli så jävla glad över en sak som åska och spöregn :D
Och just nu känner jag att jag kan klara allt. Att jag kan ta igen saker. Fast sen ska jag inte sitta och lova att jag kommer må så här bra hela tiden och att allt kommer bli bra igen, för vem vet hur lång tid det tar innan nån jävel förstör denna uns lycka?

Aja (: Nu mår jag bra.
Ha det gött!! Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0