Full rulle.

I lördags kom syrran & co inte hem till oss men dom var i eslöv. Aja.
Jenny kom hit, vi gjorde fattiga riddare, drack vin, sen joinade Marigona. Hämtade chips och dricka hos marigona, parkerade oss i sofforna hos mig och kollade på film och tjockade oss ;D

Igår började jag fixa med mina vingar. Jösses, trodde fan inte det skulle vara så svårt :S
Är inte ens halvvägs :S Vet inte hur jag ska stötta upp dom jävlarna xD Dom bara liksom säckar ihop pga tyngden xD
Lol.
Aja. Stack till Jenny på kvällen. Hon bjöd på mat och bränd bärpaj ;D
Jävlar va rökigt det blev i köket HAHAHAHHA
Kollade på Moulin Rouge <: Älskar filmen. Får jävla gåshud när jag ser den och man får en sån jävla tankeställare.
Eller jag får eftersom att (som dom flesta vet) mitt kärleksliv är lika lyckat som rännskit.
Haha :p

Idag åkte man till lilla skit-Östra :p
Jösses xD
Fixade Malins och Kullas balfrisyrer (:
Det blev nice.
:D
Klirr i kassan blev det varjefall för min del (: Tjänade ihop 530kr idag ;D
och så hade jag redan 700 ute :D
1230kr. Inte illa.
Så imorgon blir det SHOPPING! <: Och denna gången ska jag ge fan i att köpa nya skor. Har betydligt större behov av jeans, linnen/tröjor och underkläder -.- Oh just det.. Smink!
Slickar foundationflaskan nu ju :S

Och ja. Imorgon lämnar jag in min dator. Så mig lär ni inte höra så mycket av under hela sommaren.
Vill ni ses eller prata så får ni fan ta och ringa eller sms:a mig..
Vår stationära har ju kraschat. Så det är därför situationen är som den är -.-
Lol

Aja. Babaj!



Malins frisyr

Kullas frisyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0