Blubb

I couldn't act like you, but I can love like you do
Between us there is something, I can't explain it to you

/ The Sounds -  Painted by numbers

Jahap. Smått onödig dag kanske :p
Men lagom chill ändå. Tog mig en sovmorgon, Kagan ringde när jag väntade på bussen till skolan och frågade när jag hade tänkt att komma tillbaka till skolan HAHAHA
Hon visste ju att jag hade varit på Siesta.. Konstigt liksom. Har ens lärare facebook och man är vän med henne där och man själv skyltar ganska bra med att man ska iväg på festival så jah HAHA
Väl i skolan;
Kagan: Jaha hade du kul på siesta då?
Jag: Japp. Full som fan.
Kagan: Tänkte nästan det.

Haha soft :P Diggar henne som fan.

Aja. Lektionen var smått onödig. Vi tvättade våra bänkar, som tog 5 min, och gjorde en uppgift där vi skulle rita och skriva strukturteckning som också tog 5 min. Resten av den lektionen satt vi antingen inne och segade eller ute och stekte :P
Fick sluta tidigare varjefall.

Efter det mötte man upp Jenny på centralen, stack in till stan för Jenny behövde shoppa.
Köpte en klänning på .. Jah nu kommer jag fan inte ihåg vad affären heter, men en affär på triangeln där dom säljer playboy-märkeskläder osv osv :P
Sjukt fin/porrig/söt klänning varjefall (:
Sen blev den donken och efter det så bar det av hemåt. Höll fan på att somna på tåget.

Idag måste jag plugga. Har prov i Kemi imorgon ):
Orkar inte ):

AJa. Bajs

Kommentarer
Postat av: Cassie

whoops heter affären ;)

2009-06-06 @ 15:31:50
URL: http://cassiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0