Ahopp

Jaha vad har man gjort dom senaste dagarna?

Onsdags var man på Basebäck strand med Jenny och hennes mor Yvonne <: Harlit harlit! :D
Torsdagen åkte man till Thess i Kvidinge. Fixade hennes löshår och grejer.
Fredagen följde jag med henne till stallet för hon skulle rida och grejer. Fick vara instruktör medan hon red <:
Den lilla kraken är kass på sin högersida så han fattar inte riktigt Öppna och Sluta. Så vi övade lite på det och lite på ökningar, kort galopp och grejer (: Duktiga vart dom :D
Sen åkte man hem 

Och idag? Jah. Inte ett piss..
Får väl se om det händer något ikväll. Morsan slutar 5 eller något så kanske sticker ut till kolonin och hjälper till med rabatterna och grejer.

Aja. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Thess

Haha duktiga vet jag inte om vi var ^^ men det går ju frammåt tycker jag :) första gången du såg mig på ponny ju O:

2009-06-27 @ 16:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0