Vafan

Igår var en riiiktigt härlig dag faktiskt (:
Stack först till Malmö med Jenny för att hämta pengar. Käkade på donken och gick runt lite på stan, sen åkte vi hem igen.
Och väl hemma så packade man ner lite saker inför stranden. Gick till Netto där man skulle möta upp Jenny, Frodda och Macke och sen körde man till Lomma (: Var framme vid halv 5 men vadå. Det var varmt ändå :P
Stannade kvar till typ 11- halv 12. Grillade och grejer på stranden (:

Sen åkte man hem, duschade, käkade sin sista måltid på typ sådär 2 dygn.
Man ska ju på en äcklig tarmundersökning. Vill inte ens dit, morsan tvingar mig "för jag kan ju kanske ha tarmcancer"..
Det har jag säkert det med. Hade inte förvånat mig.

Skulle ju egentligen stuckit och paddlat med Jenny och hennes päron idag. Men så blev det ju inte.

Nä fy fan. Idag är jag på riktigt jävla dåligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0