Och så vart det fredag

Vart ju på stranden igår med Hiba och Jenny :D Det var nice <:
Lite färg har man ju fått ;D

Idag ska man till trellehåla till farbror och faster och käka middag.
Kanske man äntligen får se Gabriel (kusinens unge).
:P

Imorgon vetifan. Om det blir som tänkt så åker man in till Malmö för att möta thess och Jonas och hämta pengar.
Vann två hultsfredsbiljetter. Kan inte åka själv så jag sålde dom. Får tusen spänn. Vafan. Får ju pengar för något jag inte har lagt ut för så why not :P
Dock är det inte THess och jonas som köpte dom, först var det dom men dom ångrade sig för dom hade inte råd till resa och annat :P men två polare till dom köpte dom. Harlit.
Då vart man 1000 kr  rikare ;D
Osis ändå att man inte kan åka själv för jag ville verkligen åka ):

Söndag blir det paddla kanot med Jenny, hennes päron, bror och hans flickvän :p
Får se hur det går för jag ska börja dricka nåt jävla lavemangskit och får inte äta på hela dagen och lär nog sitta på dass hela dagen??? O.o Jösses. Får nog fråga jenny idag om hon vet om där är toaletter HAHAHAHAH annars får jag nog skippa det så får Hiba åka med istället :P

Måndag= tarmundersökning. Icke frivilligt. Hade problem med röva för två månader sen och dom envisas fortfarande att dom ska göra en undersökning på mig?? Har dom inget annat för sig eller?

Tisdag åker man äntligen till Göteborg :O Träffa Polski ;D ahahah <3

Fredag åker man hem igen.
Och helgen där ska man tvätta, packa, lämna katten och hans grejer till Malin och Cesse. Och sen åker man utomlands på måndagen (: awesome.

Hajjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0