fy fan :S

Fest igår hos Dennis. Fick lagom mycket i mig men eftersom att jag inte hade käkat på 24 timmar så nyktrade jag aldrig till under natten, även om jag spydde sådär 14 gg O.o
Imorse vaknade man ju med världens baksmälla, tror jag fortfarande var lite full. Sen skulle man ju bege sig till vårdcentralen ja nu jävlar ska man få en kamera upp i röven. o.O
Lite morfin till baksmällan? Jovisst.
Kommer ihåg att dom sa efter undersökningen att jag skulle få vila en halvtimme.. Jag vilade i 2 timmar.
Jösses va trött jag var. Sen var jag riktigt jävla skitnödig, så morsan fick hjälpa mig att byta om. Kunde knappt stå upp själv och sen hjälpa mig in till toaletten xD efter det vandrade man sakta men säkert tillbaka till rummet där jag spydde satan i det i vasken xD
Usch ja. Väl hemma så gick jag och deckade i sängen direkt.

Måste packa och grejer idag och kolla tågtider m.m.
*suck* Jag är för trött ):

Hajjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0