8 Januari 09

Hopp. Då sitter man i skolan och gör absolut ingenting. Har egentligen idrott, simning, men orkar inte. Dessutom vill jag inte blöta ner mitt hår. Tar evigheter att torka och jag har ingen lust att gå ut med blött hår. DEssutom har jag linser. xD Och ska jag bada/simma så vill jag va under vattnet. oki? xD haha Aja. Deadline på arbetet är på tisdag? Panik. Jag har knappt börjat. Det jag har gjort är början av arbetet, alltså framsida, andra sida och tredje sidan. och allt är bara typ presentationer.. bla bla Ska va som en bok typ. Lol Och så har jag hittat ytterst lite fakta. Sen vet jag inte vad jag ska göra mer :S Fattar ingenting. Hopp. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0