5 Januari 2009

Jahop. Denna dagen har varit riktigt dryg..
Har bara suttit vid datorn och kollat på tv -.-

Men helgen har varit nice xD haha :P
lördags fyllde moster år. 53 år blev hon :D
Fy fan va full hon var xD
så jävla kul :P

Senare på kvällen stack jag och Jasse på fest i lund hos Phil.
Det var najs :D
Sen när vi skulle hem så fastnade vi i örtofta.. Yeey..
konduktören sa "gå under tunneln så kommer ert tåg snart"
idiotjävel. Antingen hade han inte koll på att det tåget han jobbade på skulle åt det hållet vi skulle åt eller så lurade han oss totalt. Grejen var att det tåget stod på fel sida... -.-'
Aja. Pappa var snäll och hämtade upp oss.  vi var 6 pers som trängdes i vår bil ;D hahah :P

Aja.
Igår var väl inte värst kul. Mest tråkdag också..
mitt i natten blev jag uttråkad och  började locka mitt hår och sminkade mig, tog bilder.
Bara att fixa mig tog ca 2 timmar ;D
men men <:


tråkig natt

  
Festen hos Phil

Kommentarer
Postat av: bröstbarn

kicki lilla, du får nog ändra din överskrift? haha det är januari kära du :)

2009-01-05 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0