2 Januari 2009

Jaha. Gott Nytt År på er alla :D
Hoppas vi på varjefall.
Jag hoppas på att 2009 kommer vara mycket bättre än 2008.
Tydligen har förra året varit ett helvetes år för väldigt många..

Anyway. Firade nyår med Tess och Jonas <: Det var trevlig och kul (:
Dock blev jag faktiskt lite besviken på att inte någon av mina andra  vänner "orkade" träffa mig och dom andra två..
Vilket gott nytt år.
Trodde man ville träffa och fira med sina vänner?
Och ändå var det ingen som ville träffa oss. Schysst.
Jaja. Det tillhör väl år 2008 gissar jag på?
Hoppas det inte upprepas tills nästa nyår.

Jahopp.
Var lite med Jenny igår. Kollade på Corpse Bride, Victoria Secret Fashion Show och The Day After Tomorrow. Krängde kakor, pizza, chips och drack cider :P
Najs bajs.
Bob attackerade hennes hår också HAHA Han tyckte hon var intressant över huvudtaget.
:P

Aja.
Idag så händer det nog inte mycket. Ska  väl sitta hemma som vanligt gissar jag på. Har inga pengar till att göra något för den delen.
Eller jo det har jag ju,. Kom jag på :o
Jag vill sola, men vetifan om jag orkar slänga ut 40-50 kr på att sola.
Fast det hade varit riktigt nice att förbättra på solbrännan lite <:
Men men. En annan dag kanske..
Får väl se senare idag annars om någon vill hänga med.

Ha det bra!
Pussen

 
Nyårsfrillan..Vad tycks? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0