11 Februari 2009

Jag ska aldrig mer åka skidor igen.
Fy fan va pinsamt.
Så fett klumpig och så jävla klen är jag så nej tack.
jag håller mig till det jag kan bäst och det är ridningen.
Det är fan den enda sporten där jag inte är klumpig och klarar av att utföra utan några större problem.

Och idag är jag fortfarande fett mörbultad. Har träningsvärk i hela kroppen, mitt huvud bultar och jag är inte pepp på något alls just nu.
Ångrar att jag inte stannade kvar hemma.
Jag är hungrig också.. Käkade bara två bullar imorse.

Äe jag är inte pigg på något just nu. Jag vill bara hem och sova.

Detta hade varit längre om jag hade orkat skriva ner allt skit som har hänt senaste tiden, men det orkar jag ju inte.
ha det. Bajs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0