Smått förvirrad.

Vafan sysslar du med?
Ena studen vill du ha mig och andra vill du inte veta av mig. Sen kommer du tillbaka igen för att langa dissen igen.
Är det kul eller?
Kanske ska göra så tillbaka.

Värre är väl att du är som en fucking magnet. Kan inte motstå dig.
Fuck you -.-


Aja. Helgen var nice (:

Fredags vart det jobb, sen filmkväll med Jenny.
Klämde nästan två chipspåsar och nästan en hel dipp under en film + att halva läsken var uppdrucken.
Vi hade hyrt tre (Y)
Igår hoppade jag med Mira. Prillan kom ut med Micke.
Gick inte så jävla bra denna gången. Hon hade visserligen stått i en vecka så jah >.<
Eld i röven.
Efter det så bar man sig hemåt, duschade bla bla.
Stack till Jenny där man fixade sig och förfestade inför Jägers.
Tiden gick och festligheterna bar sig iväg i en bil mot jägers.
Värsta var nog att man var halvnykter när man kom fram så man inväntade insläpp på 18-års och så parkerade man sig vid baren xD
Slösade faktiskt inte så mycket.
Minns dock inte hur mycket men i alla fall xD

Och avslutet var inget ovanligt. Kanske lite annorlunda
Ibland är jag glad att jag har mens

Jaja. Och så kom man hem vid typ tre. En timme senare deckade man.
Fick sova 3-4 timmar. Syrran & co sov ju här och jag fick ju snällt parkera min utmattade kropp i soffan och min stackars hjärna fick stå ut med ännu mer irriterande frikvensliknande läten till ljud när dom små började härja omkring vid 7-8 tiden.
10.00 stack jag till stallet.
Elena fick prova sitta uppe på Mira och där efter red jag ut en sväng, arbetade med henne på en gräsplätt bakom en fotbollsplan och hon fick även springa av sig.


Imorgon börjar helvetet igen. Och imorgon varar det längre än vanligt.
Jag har lagom med ångest.
Eller nej. Fett jävla mycket ångest.
Vill inte. Kan vi inte bara sluta för detta året nu?
):

Aja. Hajjs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0