Kanonkul

Studiedag igår så jag jobbade.
Dennis kom och klippte sig <: Tror han blev nöjd i allafall ;D Haha
Fick typ lära mig sax över kam för första gången :S Omg så svårt det är :S
Tur att man hade Caroline som stod och vakade över vad jag gjorde så att det inte blev fel :p

Idag kom jag på att jag har ju bara egen hårvård i skolan och jag ska ju inte precis göra något med mitt hår så jag stannade hemma och morsan godkände det :o
Missar ju inte något precis.

Så jag ska julhandla lite till Emma och Elena i alla fall.
Ska bara äta först och sen så bär det av mot stan.
Efter det så måste jag nog ut till hästarna. Har inte varit där ute på en vecka )':
Har varit mycket denna veckan; födelsedagar, skola, jobb osv osv.
Har inte funnits tid för Mira and I kind of hate it.
Lite ångest över det.
Vädret gör det ju inte bättre. Känns som att det inte spelar någon roll vad det är för väder nu. Antingen pissar det ner så att padocken är en stor sjö eller så är det som idag, iskallt och frost/is. Och då är det stora isfläckar i padocken istället.
Toppen.
Man vet ju inte hur man ska göra för att komma igång med träningen. Önskar big time att vi hade ett ridhus >.<

Aja.
Mat nu  Hajjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0