Kanon

Jobbat idag japp.
Fick 500 kr av Caroline och Gunn-britt i julklapp :'D TACK <33

Var och handlade lite grejer inför nyår. (dock inte för julklappspengarna för dom sparar jag)
Köpte en rosa klänning från lindex, 399kr.
Lösnaglar (saknat!) och lösögonfransar.

Vet dock inte om jag ska ha kvar klänningen /: är lite osäker på den.
Gillar inte riktigt så starka färger men den är såå fin och den sitter skitsnyggt.
haha But still. Känns som att färgen överglänser mig så vetifan.
xD
Aja. Jag har 30 dagar på mig att lämna tillbaka den om det nu skulle va så >.<

Tror bestämt nu att jag har köpt fel lösnaglar..
Köpte tippar HAHA jävla skit.
Jaja jag får la se hur det blir med det xD

Tror bestämt att jag ska va Tomte i år också -.-
Har bildbevis på det.


Och en bild på klänningen.. Vad tycker ni? Behålla eller lämna tillbaka?


Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0