Jösses

Jaha. Det var ju kul
Vi slutade första lektion typ sådär 10.20.
Toppen. Vad fan gör man i 5 timmar innan ett prov då?
Inte pluggar man i alla fall xD
Inte i fem timmar.

Anyway. Ringde syrran men hon var iväg så hon ringde vanja som sov så fick jag först låna syrrans hemnyckel. Men Vanja skulle ut och fika med Sandra och två andra tjejer så jag hängde på där.
Satt ute på något ställe vid Mölle. Fy helvete vad jag frös :S
Mina fötter var isbitar

Aja. tillbaka till skolan så skrev man om provet. Dock bara dom frågorna som man inte hade uppnått vissa kriterier.
Så jag hade typ 3 frågor att svara på.
Tog typ max 10 min.
Jävla tur att jag inte stack hem till Eslöv under dom 5 timmarna, för då hade jag fått ett utbrott.
Jaja. Så skyndar man sig som fan till bussen och så ser man bussen, man springer, kommer precis upp jämnsides med busshelvetet när skiten börjar köra.,.
BLIND ELLER??!?!!??!?!
Jävla idiot.
Då fick man snällt sitta där i en busskur som inte hjälpte för att det snöade/regnade in och lagom blöt blev man ju! Jaja självklart. Helt fantastiskt.
Köldskador för fasen, vem vill inte ha det?

-.-
Sen kom man ju till centralen, fick vänta 40 min, sen ytterligare 10 min för tåget var försenat.
Varför gör man banbygge under vintern?
Typ som att det inte är tillräckligt med förseningar på vinterhalvåret ändå -.-
Idioter. Hela sommaren gjorde dom vadå?
Fixade Glashuset, jo men hallå ja.
Kunde dom inte fixat perrongerna samtidigt? Vad är det svåra?

Aja. Imorgon blir det filmdag för hela slanten.
Tror jag har prov också :S Oj.
Attans skit. Jag har inte en boken med mig :S
FanFanFanFAN!!!!
):

Just nu har jag noll koll på allting.
Verkligen :S
Vet inte ens vilket prov vi har på vilken dag :S


Tack Natalia för frågorna/svaren!

Nu har jag något att plugga på i alla fall xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0