Ett ord - Trött

Trött morgon. Sov så jävla skönt i natt och så ringer väckarklockan och känslan av utmattning bubblar upp som fan. Mina sju timmars sömn kändes som sju minuter.
Missade mitt 07.06 tåg så tog 07.46-tåget istället.
Höll på att decka på tåget.
Haha rätt intressant trots irritationen över all ombyggnad på centralen. Dom har stängt av från spår 2-7 så man hamnade ju på spår 13. Så gick man in på pressbyrån och så tittade man in mot tågstationerna och såg en jävla vit vägg. Jag bara : oh shit när hände detta
Så gick man ut där så har dom spikat upp en jävla vägg och satt upp en massa stora vita bollar till lampor med rött lyse och spotlights och grejer. Rätt mysigt men lite halvfult.
Det var liksom renlighet vs medeltiden.
Stationens smutsiga rödbruna tegelväggar är väl inte så värst charmiga när man sätter upp något mer modernt och flashigt.

Aja. Vandrade iväg mot Espresso House och köpte det vanliga. Tog evigheter innan bussarna dök upp och väl på bussen så åkte den en omväg. Tydligen har dom satt upp fler hållplatser. Trevligt.

Ångest på denna dagen.
Måste stanna  kvar på en verkstad i marknadsföring.
Ångrar det så djupt att jag inte stack på verkstaden förra veckan.
Annars hade jag stuckit till Elenas och Emmas dagis för att se dom gå luciatåg ):
Andra året jag missar det ):
It sucks.

Trött på skolan som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0