[Empty space]

Struntade i verkstan i marknadsföring igår. Hittade all info jag behövde under sista lektionen så jag stack till Emmas och Elenas dagis istället i hopp om att hinna i tid till deras luciatåg. Tji fick jag för jag hann inte som vanligt.
): Det hade slutat precis när jag kom fram.
Aja. Landade hos syrran, krängde lussekatter, pepparkakor, kanelsnäckor och kaffe till detta.
Busade som fan med ungarna, speciellt Emma :P
haha så söt hon är ^^

Väl hemma så parkerade man sig vid datorn, åt lite mat, snackade med Elyk. Satan va längesen det var :o
haha sjukt kul i alla fall :D
Sent blev det också. >.<
Hade skitsvårt för att komma upp i morse.
Ingen lektion i eftermiddag men dock måste man vänta fyra timmar för att skriva om ett prov :@
Vafan ska man göra på fyra timmar? Orkar inte sitta och plugga i fyra timmar -.-
Hade hellre velat göra provet direkt efter lunch och sen fått sticka hem.
Så hade jag kunnat passa på att rida Mira medan det fortfarande är ljust ute. Men nej då -.-

Börjar bli irriterad. Vad sysslar du med?
Får inte ut något vettigt från dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0