FarmVille

Sinnes va vilket B-spel. Man går mer i konkurs än vad man går i plus men ändå blir man helt besatt av det :S

Aja xD Idag fick ÄNTLIGEN mitt j*vla busskort! På tiden -.-
Dag 4 i skolan. Jösses vad dagarna känns dryga. Har en känsla av att andra året på JB kommer att gå sakta men sen i slutändan kommer man ändå tycka att det har gått fort. Hur det går ihop vet jag inte. Men dom här dagarna har varit riktigt dryga faktiskt. Först idag har vi fått göra något vettigt. I o m vi ska ha kundmottagning så måste vi träna på lite saker innan och visa för Lilly (vår lärare som vi har i kundmottagningen) vad vi kan. Så idag gjorde vi gråhårsfärgning typ. Kan väl kalla det utväxtfärgning också, och slingor i folie. Använde bara balsam idag. Herregud vad jag hatar att träna med balsam. Allting bara kasar ner, inget sitter där det ska xD Dessutom var det en docka med kort hår. Då menar jag KORT.
Jösses.
Aja. Det gick väl bra. När vi var klara med dom två uppgifterna så skulle vi föna volym på dockorna. Gick också bra. Bättre än förväntat xD haha
Fick sluta lite tidagare idag varjefall.

Imorgon är man ledig! Riktigt skönt. Det ska man vara nu varannan vecka och dom andra torsdagarna som vi inte är lediga på, har vi APU på en salong. Så imorgon måste jag varjefall sticka till New Line där jag har sökt praktikplats och prata med Harry. Måste kolla med honom om det verkligen funkar att jag är där för där är redan rätt många.
Annars så får jag tillbringa torsdagen till att leta upp en ny salong att vara på >.< Usch ja.
Det är väl det man ska göra. Funderar på att sticka och sola solarium också. Jäklar va blek jag har blivit igen ):

Min kisekatt har blivit smalare igen varjefall. Skönt xD haha
Han var riktigt tjock när jag hämtade honom efter semestern xD haha

I måndags så var man och shoppade lite. Köpte två linnen, ena från Monki (200kr) och den andra från H&M (149kr) och en långarmad tröja från Gina (149kr). Min andra ginatröja gjorde Bob hål i -.- Jävla katt.
Men ska väl bli lite shopping snart igen. Måste hitta typ nån kofta eller något och så vill jag ha tights som liknar jeans. Ni fattar vad jag menar.
Vill köpa nya skor också. Typ lite käng-aktiga med högre klack. Fanns ett par på Din Sko innan. Men dom var inte direkt bekväma och då ville jag inte ha dom. xD haha
Och nu är det svårt att hitta just sånna. Typiskt.

Men men.

Hare Babaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0