Boredom is after me

Jaha jag sitter här. Väldigt socialt. NOT
Syrran & ungarna är hos oss, dom kom redan igårkväll. Skrämde livet ur katten typ.
Idag har man följt med syrran och hennes ungar för ungarna skulle klippa sig hos Harry på New Line.
Haha Jävla helvete. Emma gick det bra med, men Elena! Herregud O.o
Aja. Dock fick det överstökat varjefall xD
Sen handlade man lite osv.
Jag tog ut pengar och tankade på min mobil. Har bytat till kontantkort istället, men har fortfarande samma nummer.
Imorgon ska man till psykologen. Wohoo. Vet inte ens varför jag går där längre. Jag vet ju inte vad som gör mig deprimerad så jag vet inte vad jag ska berätta o.O
Efter det ska man väl kanske till Malmö. Hänga med syrran och ungarna på badet. Sooola och bada. Behöver bättra på min fjuttiga bränna -.-' Dvs om det blir fint väder imorgon.
Hope so.

Fredag börjar man skolan. Börjar 12.30 :P Härligt.
Och på lördag är det FEEEEST för mig och Jenny :'D
Aja men allt slit så har jag fått ihop 20 pers nu varjefall <:
Ska kolla runt i klassen också för jag har inte vissa av tjejernas nummer eller msn osv.

Blir nog bra.
Hopp.
Vet inte vad jag ska skriva mer. Väntar på mat just nu. Luktar så jävla gott här hemma >.<
ha det babaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0