Är'e fest eller?

Idag så :) Jag och morsan har varit i lokalen och fixat med borden och så, hängt upp lite ballonger ;D HAHAH
Nu ska vi bara få in dom grejer jenny och hennes päron har inhandlat sen är allting klart :)

Igår började man skolan. Roligt och härligt att träffa alla tjejerna igen :p
Bästa var nog att alla var blekare än innan sommarlovet HAHAHHA Förutom amanda men hon är på god väg hon med hon har börjat fjälla som fan >.< illa.

Katten börjar bli som sig själv igen, fast störigare. Jösses vad han ska prata och helvete vad han vill ut hela tiden xD
Nu blir det inte 5 minuters promenaden utan det blir 1 timme -.-
Och sen när jag vill in och lyfter upp honom så pratar han jävlar i det fast inte på det snälla sättet xD hahah ligger och fräser och hotar mer xD hahaha idiot.
Jaja (':

Börjar fundera på när i helvete jag ska börja duscha och fixa mig. Jag vet inte ens vad jag ska ha på mig -.-
Bra Kicki.

Jaja. Äta nudlar. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0