17 augusti - Äntligen hemma?

jaha då vart man hemma igen.
man är fan inte brun utan blekare än innan man åkte. var brun efter grekland med fjällade av hälften och sen blev det bajsväder i makedonien så brunare blev man inte.. Dom tre första veckorna var roliga för Vanja var med oss. Efter det så blev det lite si och så. dom andra svenska makedonerna åkte hem och min kusin Marija jobbade så det blev inte ofta jag träffade henne..

försökt planera och få tag på folk så mycket jag har kunnat nu när jag har varit iväg. ska ju ha 18årsfest med Jenny nu på lördag. Men folk har inte pengar, folk föredrar malmöfestivalen folk ska hit, folk ska dit.. Vafan är det med folk egentligen?
Har jag sagt att ni ska komma och fira mig bara för att jag vill ha presenter eller? Nej. Jag vill att folk ska komma för att fira mig. Att folk kommer överhuvudtaget för det är det som betyder, inget annat. Men nej då. Är faktiskt besviken.Trodde jag hade bättre vänner än så. visst, kanske en annan sak om man faktiskt inte har pengar, men andra ursäkter? nej tack håll dom för er själva.
Aja. Hoppas ajg kan få ihop min "del" av vänner. Vet 11 personer som ska komma hittills, av 25.. !?!??!!
Lagom mycket att göra. Hatar när man ska behöva jaga folk.

Jaja. Kommer ni inte så kommer ni inte. Då kan ni glömma att jag kommer när ni ska fira något.

Som vanligt är födelsedagar som dom inte ska. Har i princip blivit besviken varje år i si sådär 6-7 år.. Jag kommer inte ens ihåg mina födelsedagar. Hah, som att det är ens värt att komma ihåg.


Aja. Skolan börjar på fredag kl 12.30. Skönt.

Ha det bajs


btw denna parfymen köpte man idag.
Christian Dior - Hypnotic Poison.
Luktar så jäääävla gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0