Tisdagen den 14 april 2009

Jahap Då var skolan igång igen.
Hade matte idag, sen utvecklingssamtal. Som vanligt ligger jag risigt till i engelskan :P haha
>.< orka engelska. Så jävla tråkigt. Eller nej, men vår lärare gör det tråkigt. Tyvärr.
På eftermiddagen skulle vi egentligen se teater vid turning torso, men en av skådespelarna var sjuk så det blev inställt.
Så jag följde med päronen istället. Besökte Entré för första gången där jag köpte bh & trosor på New Yorker och sen åkte vi vidare mot Burlöv Center. Blev hopplöst kär i ett par skor från Scorett :o Okej. Alla har säkert dom skorna but I dont give a fuck. Jag vill ha dom. Översexiga med 15centimeters klack :D
700kr.
Hey jag lär inte ha råd ):
Först och främst måste jag bygga om naglarna =>  -300kr
Alltså har jag 750kr att röra mig med. Och jag måste fixa håret.. Visserligen kan ajg faktiskt låta det vara nu tills nästa månad, så hinner håret både växa och vila lite.
Så jah <: Skor kanske? Fett sugen :D
Men det har faktiskt kommit ut rätt mycket nytt nu så får kolla runt lite först innan jag slänger ut mina pengar. Vill kunna gå i skorna också >.<


Inköp 1 & 2

HAHAHAHA..


Ge mig!!
15 cm klack
699 kr
*kääärlek*

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!

2009-04-15 @ 08:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0