Tågluffarn är på G

Jahap.
Påsklov och lovet inleds med att åka till Helsingborg och hälsa på Daniella (:
Trevligt trevligt. Fett längesen man träffade henne O.o
Sen sov man hos Max. Serious talk för hela slanten. Skratt och tårar, men fy fan vad jag är glad att jag har träffat en person som honom. Det bästa med honom är att han kan mig utantill. Han vet hur jag fungerar och jag mår. Jag behöver inte ens säga något för allting han säger om mitt tillstånd är så jävla sant. Saker som jag inte tänkt på själv som sedan får mig att tänka efter och inse att: Ja precis så känner jag.. Precis så mår jag..
Helt sjukt. Synd att man träffar honom  bara en gång om året >.<
En sak han sa var: När du gråter så är det inte för att du är ledsen utan för att du känner hat mot allt och alla..
WORD!!
Hey jag hatar allt! <:
Så jävla sant..

Jaja.

Igår åkte man ju då hem från Hbg, duschade och på kvällen så stack man ut med kusin-vitamin och cyklade Eslöv runt. Var ute i två timmar typ :P Riktigt skönt.

Idag har man varit i Ystad.
Fikade med Thomas.
Gick runder i stan, blev bjuden på pasta med sås och kaka :D haha Gott
Trevlig dag faktiskt. Synd att det började regna dock xD Fast lite sol fick man senare mot dagen.

Så jah. Nu är man hemma. Röjt undan på rummet och nu sitter man här och drygar.
Funderar på att käka. Är så jävla hungrig.
Men tror inte morsan har lagat något. Fast å andra sidan så har jag inte kollat efter heller :P

Aja.

Vart blir nästa stopp?
Vill ni hitta på något så säg till ffs :P
Sålänge det är under vardagarna så är det helt okej xD Åker gratis då <:

Pusspuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0