*suck*

Kom att tänka på en sak..
Jag håller på att försumma en talang.
Fy fan vad jag saknar ridningen ):
En av väääääääääldigt få saker jag faktiskt är bra på, som jag klarar av utan större svårigheter.
Men jaja.
Hittar man ingenstans där det finns hästar att rida/sköta om i närheten eller ens päron inte vill betala så att man kan börja rida igen på ridskolan, så får det väl va så.
Sorgligt ja.
Haha ni tycker kanske det är löjligt men det gör ont i hjärtat att inte kunna få rida eller få vara inärheten av hästar >.<
Jag har försvummat något som en gång har varit en stor del av mitt liv...

Sugigt värre..
Behöver det snart.. Tror det kommer pigga upp mig själv.
Det är så skönt att bara komma bort och jobba med underbara djur och tänka på annat för en stund.

Life sucks. Pengar suger kuk

Hajjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0