skämt å sido

überkorkad for sure idag.
Och fett mycket känslosam också.
Grät floder idag. Fattar inte vad det är för fel på mig ibland. Men sen mådde jag bra.
Dock klantade jag till det fett mycket ):
HAHA blandade fel produkter O.o
Tigis blonderingspulver med Wellas väteparoxid. SMART KICKI!
Jag: Förlåt verkligen! ... Aja nu kan jag åtminstone skylla på hårfärgen >.<

Haha >.< Helvete.

Aja lunchade med Jenny idag på Glada Hörnan.
Gjorde inte mycket idag. Färgade hår typ.
Hoppas faktiskt det blir en klippning imorgon. Känner att jag inte har gjort det på ett tag.
Dock måste jag gå och lägga mig tidigare idag. Känner att jag är helt slut på morgonen och så känner jag mig resten utav dagen ):
Eller också så går jag upp när jag har vaknat första gången innan väckarklockan har ringt. Man blir ju alltid så trött om man somnar om och sedan blir väckt av väckarklockan >.<

Usch ja.

Duscha ikväll då. Knarka silvershampo som fan nu. Måste köpa inpackningar också. Sen får mitt hår åka på en blekning till sen så ska jag skaffa mig vit färg från shock :P eller så färgar jag det vitt hos frisören xD
We shall se :P
Blont ska det dock inte vara varjefall xD påskgult***

Ha det. Babaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0