Onsdag

Skönt. Idag hade vi faktiskt inte engelska alls (:
Istället hade vi frisör första timmen, klippte på våra dockor. Och på eftermiddagen så hade vi föreläsning/föredrag om ergonomi.

Efter skolan stack jag först och handlade cigg
Sen stack jag vidare mot Entré och shoppade lite.
Blev ett linne med silverpaljetter, ny maskara, kajal och strumpbyxor :P
Och detta gick väl på (inklusive cigg) 633 kr O.o
Ih..
>.<
417 kr kvar på kontot då ja :S
Eller förlåt.. - 28 kr också (chai latte)
Såå.. 389 kr >.<

Hahaa attans skit.
Jaja :D
Kanske inte blir att börja träna just denna månaden :P
Månaden innan sommarlovet blir bäst I guess :P

Men men.
Torsdag imorgon. Sen är det fredag (då vi även har nationella i engelska yey -.-)
sen är det heeeelg! :D
Så nu får vi se vad som händer. Om jag åker till ystad eller om jag får lov att hänga med på fest någonstans <:

Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0