Men ångest

Först så stör jag mig fortfarande på mina jävlar lår.. Hatar min kropp
Och för det andra så förstörde jag mina favoritjeans.. Med vilje.
Tänkte: Dom är ju redan sönder så kan ju göra lite fler hål i dom..
Ångrar det som fan..

Nu har jag inga snygga jeans längre..
Vafan sysslar jag med egentligen?
Vandrar runt på denna jävla jord, utan att tänka innan jag gör något och upptäcker sen vilken ånger jag känner.

Helvete.

Jag ska fan sluta käka.. Och handla nya jeans.
Om jag hittar några snygga -.-
Sen så vågar jag inte köpa nya nu för skulle jag gå ner i vikt (vilket århundrade det nu blir), så kommer dom ju inte passa.
Vafan..
Ångrar fortfarande att jag tog bort mina halsmandlar.
Jag känner mig äcklig.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0