Måndagen den 20 april

Jahap. Då sitter man här då.
Har just nu naturkunskap, men slutar om typ 20 minuter.
Har varit duktig idag :D Har gjort det man ska göra idag, kanske inte det bästa resultatet, men vafan. Jag fick det överstökat.
Snart lunch, sen ska vi ha Kemi tror jag.

Vad har hänt i helgen?
Fredag: Jag minns inte. Tror faktiskt inte jag gjorde något speciellt.
Lördag: Grillade på kolonin, käkade, stack hem och gjorde vid mig lite sen stack man på fest i Eslöv hos Pontus ! :o
Helt otroligt att det finns fester i eslöv. Anyway :P Det var jävligt kul. Haha det var typ jag som var den enda tjejen där resten var killar, typ 10-12 st xD haha Men kul som fan vart det :D Det lyckades vältas en grill och bränna hål i mattan, slagsmål, striptease (från killarnas sida dock!), blev tagna av polisen, spyor och bajs på rälsen <:
Hahaha
Söndag: Bowlade med Robin ! :D haha sjukt kul. Men jag förlorade vilket inte var lika roligt xD Senare på dagen så mötte man Pontus och Robin borta vid lappland, stack till Hemmakväll och köpte chips och läsk, gick vidare mot Pontus och kollade på film :P
Stack hem vid 11-tiden.

Men men.
Är så sjukt hungrig.
Tror det var köttbullar idag :P
Måste handla cigg idag dessutom.
Mhm

Imorgon ska jag till Aktiv på nåt "möte". Ska kolla runt där och antagligen prata med min blivande tränare om vad jag vill/hur jag vill träna osv osv.

Helgen blir det väl Ystad? Vi får väl se hur det blir..

Måndag den 27/4 ska jag till ungdomsmottagningen. Lämna prover till allt man kan testa sig mot.
I think I need to.
Ganska så dags tror jag :S Har alltid bara lämnat pisseprov innan, men nu jävlar ska jag kolla allt. Haha. Är helt nervös för tänk så visar det sig att jag har hiv eller något Hahaha.
Nä då tar jag fan livet av mig :P
Äh, så länge det går att bota så bryr jag mig inte (:

Aja. Babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0