Lol

Bra humör, fint väder..
Och jag sitter fast i jävla hor-eslöv.
-.-' 

jag vill typ festa!
hey det har jag inte gjort på skitlänge!
jag har inte festat alls detta lovet. Hur jävla patetiskt låter inte det egentligen?
Låter skittråkigt :o
Det är liksom lite den: jah Kicki vad har du gjort på lovet?
- Inget.. Jag har rest skåne runt för att hitta något kul att göra.. Men det faila lite grann.
- okej tråkigt för dig då

Eh jaaa!
O.o

herregud xD
Fy fan vad jag hatar Eslöv.. Och jag hatar Skåne.

Usch. Vill flytta nu.
Men jah. Jag får ju vänta i två år till :@
Kunde varit ett år kvar, men nej då.
*suck*

Inte så långt kvar på lovet ne. Snart skola.
Fy fan vad jag inte orkar skolan just nu. Orka pendla sammanlagt 3 timmar/dag bara för att vara i skolan?
Helvete.
Har faktiskt fett lust att ringa till Polhem och fråga om dom kan ta in en till där.
Förlåt tjejer

Aja. Ibland ska man faktiskt tänka på sitt eget bästa.
Men vi får väl se hur det blir. Jag menar. Spela roll om jag bytar skola, lär ju ändå ha två år kvar i skolan.
Skillnaden är väl att jag slipper pendla 1½ timme till skolan, utan det blir mer i stil med högst en kvart.
Skillnad va?
Japp

Hmm.

Jahap. För övrigt sitter jag ute på balkongen och nördar vid datorn.
Finns inget att göra i eslöv, och jag har inga pengar heller. Annars hade jag typ stuckit till Boms och käkat glass eller något.
Eller också så hade jag åkt iväg någonstans.
Vill inte fråga päronen om mer pengar för jag har säkert slösat 2000 kr, som är deras..
Dags att skaffa jobb??
Joo men jag orkar ju inte jobba. Jag menar. Man slutar ju sådär halv fyra. Hemma är man inte förrän fem-tiden.
Hey hopp vart ska jag klämma in jobb någonstans? Förutom helgerna, men helgerna vill man pusta ut lite på.
Annars lär jag få en skruv lös på riktigt.

Äh.
Jaja Hejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0