Harlit harlit

Fint väder som fan. Riktigt skönt.
Funderar på att steka på kolonin men känns nog inte lönt för det hinner för fan bli kallt innan jag är framme i eslöv xD haha
Idag hr man väl inte gjort mycket. Var överambitiös på kemin. Sen dog min ork under lunchrasten :P Satt och stekte på trappan med nästan hela sagofén som vanligt.
Svenskalektion - vi håller med vår fördjupning inom svenska.
Det ska vara klart nästa vecka.. Jag har inte gjort ett skit O.o

Aja. åka in till stan och handla cigg igen då :S Dom gick åt idag >.< Börjar komma in i min fett dåliga rökvana igen :p haha
Knappast att jag trappar ner. Men det blir väl så när det blir fint väder I guess. Man röker som en jävla skorsten.

Helgen? Jah blir ju knappast som planerat.
Men det blir kanske fest åtminstone imorgon.
På söndag ska man steka med Robin & co. Grilla och massa sånt :D
Najs bajs.

Men men. Babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0