Hade idiotin inte funnits så hade världen varit gladare

And so it is.
Idiotin existerar och världen vill bara förgöra sig själv.
Och jag står på undergångens sida.
Fuck off säger jag bara.

Ibland önskar jag att jag hade förmågan att få folk att brinna. Jag hade skrattat av skadeglädje då.
Sen hade jag hoppats på att de hade sprungit ut på en  väg och blivit påkörda..

Underbart.
Tänk er ändå. Om inte idiotin hade existerat så hade jag inte ens skrivit detta. Då hade jag skrivit något helt underbart och lyckligt. Jag hade säkert haft en förhållande sen något år tillbaka, hade inte varit rökare, hade aldrig varit en f.d - alkoholmissbrukare, jag hade aldrig skadat mig själv och jag hade aldrig färgat håret och aldrig någonsin varit så utseendefixerad som jag är nu. One night stands hade inte ens existerat i min hjärna.
Jag hade säkert ätit hälsosamt och motionerat.
Och barnen i afrika hade inte svält ihjäl, botmedel mot aids hade säkert uppfunnits tidigare dvs om inte ens aidsen hade spridit sig över huvudtaget för då hade botmedlet aldrig behövts.

Jah och så här jag kan jag hålla på i evigheter. Och det tänker jag inte göra för folk är för idiotiska för att läsa allting. Det hade nog inte gått in i huvudet på dom ändå.

Peace out. and YES to the end of the world
fuckers

ps. jag är blond..>.<

Kommentarer
Postat av: jennifer

Vem är det som lyckas få dig såhär arg?

2009-04-01 @ 22:24:53
URL: http://jenniferlinneajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0