För i helvete..

Som jag har gått och stört mig idag..

Anyway. Hade matte idag. Jetekul. Skulle mäta "tefatet" i pildamsparken O.o
Den var ju fan inte liten heller.

Aja.

Åkte hem, vrååålhungrig. Så jävla hungrig att jag ville spy.
Väl hemma så har man fan ingenting att äta. Jo gårdagens pizza men den ville jag ju bara spy på.
Ringde morsan, död lur.
Ringde farsan, han svarade..
Alltså.. Jag skojar inte. Mina föräldrar har blivit sånna fucking jävla bitchar!!
Anyway.. Dom var inte ens i Eslöv utan i LUND..

Efter ett tag smsar morsan mig "Hej jag är i lund och kommer nog inte hem i tid till mötet på aktiv, så du får ringa dom och byta tid, annars kan jag göra det åt dig" ...
URSÄKTA??!!
Jah okej mamma helt okej. Det är helt lugnt. Jag kan sitta i soffan i en vecka till och KRÄNGA I MIG MASSA ONYTTIGT OCH NÖRDA VID DATORN OCH FORTSÄTTA KÄNNA MIG ÄCKLIG!!
Funkar hur bra som helst..

Och en annan sak..
Jag bryr mig inte riktigt just nu om du tar åt dig över att jag skriver det här, Jenny.
Men jag måste ändå skriva av mig..
Först och främst tex det här med att skriva upp sig till teorin..
Vi sa visst det att vi skulle göra det tsm. Och om du nu fick mig att missuppfatta hela jävla grejen är fan inte mitt fel.
Och sen skickar sms och säger "Jag har skrivit upp mig, du får nog sticka in och skriva upp dig snart för där var inte så många platser kvar"bla bla och sen påstår att vi inte hade sagt att vi skulle skriva upp oss tsm och att du hade "skrivit" till mig igår på msn och sagt det..
Ärligt talat så har jag inte ens ett minne av att vi pratade på msn igår..
Först och främst så satt jag knappt vid datorn igår varken skoltid eller hemma.. Och det lilla jag vet, så har jag inte fått något från dig..
Och sen har vi ju det här med att träna tillsammans. "vi kan ju träna du och jag!" Javisst kan vi det, men jag skiter faktiskt inte pengar. Jag jobbar inte heller för den delen..

Fast.. Sen spelar de väl ingen större roll längre...
Jag klarar nog mig utan andra också.

Och imorgon har man ju ENGELSKA JAAAA!!!
Alltså.. Är ni helt tröga i huvudet på den skolan eller?
Tycker ni inte att vi borde satsa på dom ämnena vi faktiskt har sökt in för?
Vafan ska vi sitta i skolan för i 6 timmar och ha fucking engelska för?
Vi kan väl åtminstone få ha 3 timmars frisör där vi elever kan få kompletera upp våra betyg på dom saker vi har kvar. Plugga, göra läxor. Dont fucking care what! Bara det inte är 6 timmars engelska...

Och imorgon får jag mina pengar..
Vad ska jag göra då? .. Jag ska fan shoppa..
Jag förtjänar det som in i helvete.
Lär ju inte bli mycket för 400 kr måste jag lägga undan.
 
Ångest.

Ni anar inte så mycket jag vill FLYTTA från fucking äckliga skåne.. Jag hatar skåne så jävla mycket!
Jag vill flytta till typ göteborg eller stockholm och börja om på ny kula.
Jag behöver bygga upp mig själv igen men inte här nere för det är fan lika hopplöst som att bygga hus med snustorr sand.

Vill verkligen flytta. Jag skojar inte.
Jag vill inte vara kvar här nere. Har ju för fan knappt något kvar här nere så vad är det för mening med att stanna kvar när man ändå bara går och mår dåligt och inte får någon respons på ens existens längre..

What ever..
Ni som läser, får tro vafan ni vill.
Jag trivs inte ens längre med vem jag är så varför i helvete skulle jag trivas med andra människor omkring mig.

Fuck off Peace out






Kommentarer
Postat av: emma

jag känner precis samma sak. Om jag hade haft möjligheten att flytta nu i denna stund så hade jag gjort det utan tvekan.

2009-04-22 @ 16:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0