En dag i gynekologstolen

... Jah.
Fett obehagligt.
Fick konstiga saker uppstoppade i fittan. Och ett gonorretest på detta.
Men allt såg bra ut xD
Lämnade blodprov för HIV, syfilis, hepatit b och c.
Och kisseprov för klamydia.. Ska dit nästa måndag och få provsvaren.
Fy fan va nervös jag är. Men tror ändå inte att jag har något..
Hoppas jag varjefall xD

haha Aja.
Sen fick man glass av Jenny. Hon tyckte jag var duktig xD HAHAHA nat, ne men hon bjöd på glass ändå. TACK!

För övrig så postade jag två cv:n och köpte kattmat.
Träffade även Jasse, Andrea och Lovisa i stan (: pratade lite och så sen stack jag och Jenny hem till mig.

Haha Men igår var fan ändå nice.
Visst, var sjukt nere under dagen men på kvällen blev jag glad xD
Var först i Arlöv på middag hos Zekis päron, så efter det så stack jag till Jenny. Hiba kom också dit så vi satt ute och spelade kort. Haha sjukt kul. Fina sångröster kom från mig och Hiba och när Jennys kvällsmat (McDonalds) kom och hon stack in för att hämta saltet (pommesen var fan inte ens saltade), så passade jag och Hiba på att ta några pommes.. erhm.
HAHAHA
Jenny: Vem fan har käkat upp hälften?!
Hiba: Inte jag varjefall
Jag: *säger något otydligt*

HAHAHAHHA obvious.

Och på kvällen blev man ännu gladare. Pratade med lilla Dawid :P
Vi kom in på hur man har kommit på ord och fantasifigurer osv.
Och då kom vi in på ämnet drakar..
Jag: Ja men vadå. Vad tänkte man då? Typ en dinosaurie med vingar eller? som sprutade lite eld?..
Dawid: Ja eller på en fisk med vingar eller en gås.. som för övrig redan har vingar kom jag på..

HAHAHAH fail.. Sjuk kul då.
Sen lärde jag honom att skrika som en gris HAHAHAHA

Lol. Normala samtal här japp

Men nu ska jag väl duscha håret för lite fettigt har det ju blivit.
Sen ska jag parkera mig i sängen, plingelinga Dawid en stund sen sussa.

Ha det! babaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0