Annan dag påsk- sista dagen på lovet

Okej. Nu önskar jag verkligen att det var typ sommarlov..
Jag orkar verkligen inte med skolan.
herregud.
Tänker bara på alla uppgifter jag har missat att lämna in xD
Shit.
Aja. Jävla tur att jag har anteckningar till några av dom.

Men ändå..

Denna helgen har väl sett ut såhär:
Fredag: Jag gjorde inte ett skit.. Jag satt hemma och drygade. Så jävla bull.
Lördag: Var hos jenny och käkade påskmiddag :D Gott som fan! På kvällen cyklade vi Eslöv-runt. Skönt som fan (:
Söndag: Grillade på kolonin. Sen åkte jag och Vanja hem till henne. Drack öl, spelade Guitar Hero och kollade film. Kan lugnt säga att det gick åt helvete på GH xD
Idag: Jah. Jag åkte hem. Sen så har jag varit ute och promenerat med Jenny på slingan lite. Snackat och så :p

Nu ska jag väl inte göra så mycket. Nörda klart här, sen ska jag ta mig ett bad. Raka benen osv så att man känner sig fräsch xD

Och så skola imorgon. Som sagt. Ångest.
Ångest över att jag antagligen inte kommer att komma upp ur sängen.
Tur är väl det att jag inte måste fixa håret så värst längre :P
Utvecklingssamtal imorgon också. O.o
Good luck to me.

 Måste kolla upp också när vi ska ha egen hårvård igen i skolan.. Måste fan fixa utväxten xD
Och längderna på sidorna också.
Herregud vad mitt hår ser katastroft ut just nu xD
Men jag har vant mig vid det ljusa nu varjefall (: Och det är tur det.

Babaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0