28 april 2009

Jahap.
Tisdag = matte.
Efter matten käkade man lunch på skolan sen stack man till Entré med några av flickorna från klassen.
Handlade cigg, stack till centralen och när jag satt och väntade på tåg så kom det fram en sliskig kille och typ påstod att vi kände varandra och att jag typ brukade hälsa på honom när jag gick i lund. Typ wtf? Jag är aldrig i lund? :S
haha sen så typ frågade han om jag hade pojkvän för han ville ha mitt nummer och jag bara: Jaa jag har pojkvän lalala(A)
Haha . Han: Du krossade mitt hjärta..
föreställ er det där med brytning.. HAHAHAHAH

Ville bara dö där xD

Aja. Tog tåget hem, hämtade ut mina p-piller, åkte hem.
Så jah nu sitter man här.

läste ut engelska litteraturboken idag. Rätt bra bok, hade varit bättre om den inte hade blivit så jävla rörig med alla människor som helt plötsligt dök upp i boken..

Måste fan skriva ett arbete idag på svenska :S Det ska vara inlämnat imorgon :S
Och jag har knappt börjat. Helvete.
-.-'

Äe. Ha det. Babaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0