16 oktober 2008

Jag vet inte.
Känner mig så jävla opepp på allt just nu. Jag vill bara hem..
Stör mig på allt och alla just nu.
Jag har huvudvärk, jag har ont i magen pga den jävla penicillinen.
Och pga penicillinen så vet jag inte när jag får min mens bla bla för den har slagit ut..
*suck*

Detta är inte min tid.
Tror inte mitt liv är min tid. Mitt liv är fucked up.

Jaja. Snart London.
Börja packa så smått idag.
Måste göra permanentläxan också. Den ska va inlämnad imorgon >.<
Blir nog att jag sover hos syrran imorgon så att jag slipper åka så himla långt bara för att komma till svågetorp. Vi ska vara samlade på svågetorp klockan 05.00 och vårt tåg går 05.11. Så jag har ingen större lust att gå upp 3 på morgonen. Eller jah, visserligen så hade jag nog inte ens gått och lagt mig :P Lika bra att stanna uppe tills man ska åka och sova på tåget och flyget sen.

What ever.
Sitter i skolan nu varjefall. Har svenska och jobbar med projekt som ska redovisas nästa vecka.. Panik. Känns inte som att vi är klara ): BLö
Aja.

Ha det! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0