3 November 2008

Skoja.
Folk ska inte få mig att gömma mig bara för att deras liv suger kuk och dom  vill förstöra för andra. Jävla fuckers.

Har haft höstlov nu. Har varit rätt intressant (:
Vad jag har gjort
Fredag: Satt hemma

Lördag: Åkte till Tyringe till min kusin. Hennes dotter hade kalas :P Efter det så åkte jag ner till Ystad och träffade Thomas. Sov över.

Söndag: Tog det lugnt, Tompa packade för han skulle åka till sthlm, tog tåget tsm till Malmö, sa hej då och så åkte jag då hemåt. Jeteroligt. Kvällen var seg.

Måndag: Gjorde inget speciellt. Duschade, packade sen åkte jag till syrran.

Tisdag: Vaknade, duschade, åkte till Burlöv Center en runda, åkte hem till syrran igen och hämtade saker och bytade om sen bar det av hem mot Rebecca. Förfest, sen stack vi vidare mot Etage.

Onsdag: SEEEEEEEEGT. Men kvällen var fett roligt :D Syrran och Zeki slår alla med hästlängder när det gäller sjuk humor xD HHAHAHA Åkte hem till Eslöv.

Torsdag: Under hela dagen gjorde jag ingenting. På kvällen fick jag fan nog, ringde Jenny och först så var det meningen att vi skulle på bio med det visade sig att det inte gick nån enda jävla bra film idag, så vi stack in till stan och solade istället. Snacka om att min rumpa matchade hennes blodröda väggar efter det xD HAHAHA
Kom på världens bästa ide också. Vi skulle fira JUL på lördag;D haha

Fredag: Gjorde absolut ingenting.

Lördag: Vaknade, duschade, stack till Jenny där vi planerade vad vi skulle baka och vad vi skulle handla. Åkte in till stan och handlade igredienser och mat, hyrde även film. Haha. Denna dagen är minnesvärd helt klart! Gud så mycket vi skrattade xD Och varken våra lussekatter och våra kakor blev bra xD Något blev fel, som vanligt. ;D
När vi var klara med allt så värmde vi upp Glögg, satte igång film och så satt vi och myste där <:

Söndag: Skittråkig dag. Ringde Kusin-Vitamin, hon kom hem till mig en sväng vid halv sex tiden. <: Kul att träffa henne igen. Har inte träffat henne på evigheter känns det som O.o

Och idag gör jag nog inte mycket. Har lektion nu.
Efter skolan ska jag väl hem och rulla PERMANENT! OJ SÅ ROLIGT!!! O.o
Naat.

Aja.Babaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0